Seed

Zafascynowany tekstową grą Otchłań, w którą zagrałem pierwszy raz w podstawówce lub gimnazjum (dawno temu w każdym razie), postanowiłem, że kiedyś napiszę coś podobnego, ale swojego.

Gdy już nauczyłem się jako tako programować, uznałem, że czas już jest przemożny. Zacząłem raz – musiałem usunąć projekt, bo założenia przechodzenia między lokacjami i w ogóle mapowanie – były upośledzone.

Kolejne podejście było już w TDD, szło wolniej, ale bezpieczniej. System lokacji był już bardziej przemyślany, ale po czasie wyszły problemy w testach – zapętlające się zwrotne referencje. Brnąłem w to dalej, aż dotarłem do momentu, w którym pisanie testów stało się zbyt trudne.

Na to nałożył się czas, w którym pilnie szukałem pracy, więc głowę miałem zajętą czym innym. Projekt odstawiłem, ale nie porzuciłem – kiedyś do niego wrócę i poprowadzę dalej zostawiłem go jako przestrogę na przyszłość.

Póki co, możecie zobaczyć co naskrobałem do tej pory. Do eksploracji jest całe jedno mieszkanie, można zbić na kwaśne jabłko kilka NPCów i polec w walce z członkiem rodziny.

 

SEED DO ŚCIĄGNIĘCIA

 

PS. Jest dużo plików – trzeba uruchomić Seed.exe i ustawić odpowiednią wielkość fontu w konsoli.

No i to jest aplikacja w konsoli systemu Windows, więc na Jabłku nie pójdzie.